2010. január 7., csütörtök

Szaloncukorfalat

Tegnap este tv nézésre vetemedtem. Illetve csak kapcsolgattam mert semmi nézhető nem volt. Hiába a rengeteg csatorna ha unalomig ismételt b kategóriás akciófilmeket, bugyuta családi mozikat vagy idegesítő politikai okoskodásokat lehet csak látni. Na, de nem is ez a lényeg. Gondoltam ha már leülök a tv elé akkor kellene nekem valami nassolnivaló is. Persze semmi sem volt otthon. Kivéve a karácsonyfáról megmaradt szaloncukrot. Amiből aztán igazi csemegét varázsoltam. El is neveztem szaloncukorfalatoknak. A dolog egyszerű, a kibontott szaloncukrokba szúrjunk fogpiszkálót és tegyük egy tálra őket. Aztán miközben a tv-t bámuljuk falatozzunk belőle. Nagyon ínyencek a kissujjukat eltartva csippentsék fel a falatokat, majd a szemüket behunyva kéjes hmmmmmm hangot kiadva kapják be.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Traffic Counters
Tablet PC Store