2010. március 16., kedd

félórás

Vasárnap délután 3-kor csörgött a mobilom. Egy igen hosszú és ismeretlen számot írt ki. Elképzelni sem tudtam, hogy ki hívhat. Óvatos hallóval vettem fel, majd az üvöltést meghallva gyorsan eltávolítottam a fülemtől, nehogy megsüketüljek. A vonalban nem más volt, mint Adriannel közös amerikai barátunk, Hamish Mancini.
- Hello boy, leszállni gép, fél óra múlva ott!
És lerakta. Ez pedig annyit jelent, hogy most érkezett a reptérre és fél óra múlva már itt is lesz nálam. És ez csak a kisebbik gond. Mert nincs itthon semmi, amivel megkínálhatom.
Hamish-ről annyit érdemes tudni, hogy a szülei elváltak, az anyja pedig átlag 3 havonta egy új férfit hoz a családba. Szegény Hamish nem nagyon bírja ezt a változatosságot, azért időnként elmenekül, hogy kiheverje anyja legutóbbi választottját. Balszerencsémre pont nálam akarja ezt megtenni. Hamish egyébként rendes srác csak nehéz elviselni a tempóját. Szinte sosem alszik, egyfolytában üvöltve beszél és mindent ő tud a legjobban.
Na de térjünk vissza az üres asztalhoz. Ha már így alakult akkor illene valami vendégvárót összedobni Hamish barátunknak. Olyat, ami egyszerű, finom és nem több fél óránál az elkészítése.

túrós-sajtos pogácsa
30 dkg liszt
25 dkg margarin
30 dkg túró
sajt


Ezt mind gyúrjuk tésztává.



Majd nyújtsuk ki,


szaggassunk belőle korongokat,



szórjuk meg sajttal,



és mehet is a sütőbe.

Ahogy néztem hogy sül, éktelen kiabálásra lettem figyelmes az ablak alatt. Megérkezett Hamish, aki vitába szállt a taxissal mert sokallta a 6000 dolláros viteldíjat. Kénytelen voltam kimenni és elrendezni a félreértést. Mert bár a taxisok hajlamosak a külföldiek átverésére, de most Hamish értette félre a dolgot. Mint igazi amerikai, csak dollárban tud gondolkodni. Azt hitte 6000 dollárt mutat a taxióra. Elmagyaráztam neki, hogy minden országnak van saját fizetőeszköze, ami itt nálunk a forint. 1 dollár pedig most éppen 198 Ft-ot ér. Nagy nehezen megnyugodott és 35 dollárban kiegyeztek a taxissal. A taxis elmormogott egy hülye külföldieket a bajsza alatt és nagy mérgesen elporzott. Hamish pedig becipelte cuccait és annyit kérdezett:
"Megéheztem az úton. Mit lehet enni?"

Íme!



Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Traffic Counters
Tablet PC Store