2010. március 1., hétfő

neksztdzsenerésön

Adriannek van egy Rosie nevű kishúga. Tegnap megkaparinthatta Aidy laptopját mert bejelentkezett szkájpon egy harsány "Cuppa Rosee bejbi vok!" kezdéssel. Ő már egy új generáció gyermeke, aki más nyelvet beszél. Kénytelen voltam a privi.hun tanulmányozni ezt a szépnek egyáltalán nem nevezhető nyelvjárást, hogy megértsem mit is akar tőlem. A sok rövidítés és ismeretlen szó ellenére kiderült, hogy csupán unatkozik, így írt nekem üzit ha már online voltam a szkájp névlistájában.
Megtudtam, hogy lávolja Bekemet, de nem lávolja Viktóriát. Hogy az egészséges kaja gáz, a plázába' arcba pakolás meg szuppa. Imádja az idióta nevű barátnőit és nem érdekli mit gondolnak róla. Magasról tesz mindenkire aki igazságtalan, kétszínű és nem fogadja el őt úgy, ahogy van.
Nagy nehézségek árán megtudtam azt is, hogy kedvenc kajája a túrós-almás cake, amit libanoni faxijának az anyja szokott csinálni. A recit is elküldte.




20 dkg liszt
20 dkg reszelt alma
20 dkg túró
15 dkg porcukor
3 tojás
1 sütőpor

Ezt mind össze kell keverni, aztán be a sütőbe és barnára sütni.

Sajnos többet nem sikerült megtudnom róla és szubkultúrájáról mert közben megérkezett Vikki Nyussy barátnője és kilépett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Traffic Counters
Tablet PC Store