2010. április 12., hétfő

Elfelejtettem

Mostanában gyakran előfordul. Eszembe jut valami fontos, aztán ahogy beugrott úgy el is felejtem. Mert felírni nem szoktam semmit. Macerás tollat és papírt ragadni ha épp korszakalkotó ötletem támad mondjuk vezetés közben. Például valami jó recept. Úgyhogy beszereztem egy diktafont. Hogy haladjak a korral nem a hagyományos szalagosat, hanem egy igazi digitális példányt. Így csak megnyomok egy gombot és már mondhatom is a magamét. Kicsi, könnyű és mindig a zsebemben lehet.



Persze jogos a kérdés, hogy miért nem a mobilommal teszem mindezt, amikor a telefonokban már szinte alapfunkció a hangrögzítés. Egyrészt mert szeretem a modern kütyüket, másrészt pedig szerintem a mobil telefonálásra való és nem hangrögzítésre, fotózásra vagy játékra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Traffic Counters
Tablet PC Store