2010. május 24., hétfő

Kalács ksgp-ben




Úgy kezdődött minden, hogy George (Adrian apja) karácsonykor elindult, hogy beváltsa egész évben gyűjtött, vásárlásért kapott hűségpontjait. Valami olyan dolgot szeretett volna, aminek hasznát veszi otthon. Ki is nézte a katalógusból a 20in1 akkus fúrókészletet, meg mellé az univerzális lézeres kalapácsot. De aztán más lett belőle. A fúró elfogyott, a kalapács pedig csak a nyomda figyelmetlensége miatt került bele. Így aztán egy kenyérsütővel tért haza. Amit otthon kicsomagolt, majd megnézte a használati utasítását és "öreg vagyok én már ehhez" kijelentéssel gyorsan vissza is tette a dobozba és betolta a konyhaasztal alá. Utána próbálta Adrianre sózni, de Adrian ellenállt. Így került hozzám. És ha már szert tettem rá, ki is próbáltam. Elsőnek kalácsot sütöttem. A receptet itt találtam hozzá. Mindent betettem a masinába, aztán elindítottam az 1-es programot és 3 óra múlva már az asztalon illatozott a friss kalács. Tettem bele kakaóport is, hogy márványos legyen. De úgy látszik a 2 kiskanálnyi kevés volt. Csak közelről látszanak a kakaófoltok. Vajjal és egy bögre hideg tejjel isteni volt. A felét pedig átvittem George-nak, hogy megtudja milyen finomat süthetett volna. Neki is ízlett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Traffic Counters
Tablet PC Store