2010. május 15., szombat

Szivárványos

Nigel most éppen a piacon melózik. Az aktuális szerelme halstandot üzemeltet és ott segít hajnalonta. 5-kor kezd és 8-ra már végez is. Ma is így volt. Utána pedig felugrott hozzám. Kezében egy csöpögő zacskóval állt az ajtóban. Beinvitáltam és kiderült, hogy 2 pisztráng lapul a zacsiban, szeretné ha ebédre megsütném neki. Ő teljesen analfabéta gasztro szempontból, azt mondja nem érdekli a dolog. Egy szendvicset sem képes összeütni, inkább megveszi azt a műanyag dobozosat a benzinkúton, amikor a piacról megy hazafelé. De most halat enne, az pedig nincs a kúton.



Tök jó ötlet, de soha nem készítettem még pisztrángot. Na de mire való a net? Gyorsan kinyomoztam, hogy nem is olyan bonyolult a pisztráng elkészítése. Ki kell belezni (ez már így érkezett szerencsére) és jól meg kell mosni.



Utána pedig besózni, aztán vajdarabokat és citromkarikákat tenni rá és a hasába. És mehet is a sütőbe. Köretként zöldségeket sütöttem hozzá sütőzacskóban.



Nigelnek ízlett, szerintem is finom lett. Jól megettük, aztán lementünk sörért és megnéztük a Fekete pitypangok-Buja vadállatok baseball meccset a tévében. Jó kis szombati program, nem igaz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Traffic Counters
Tablet PC Store