2010. november 15., hétfő

William kedvence (Tobleronés kalácspuffancs)

Adrian William fia édesszájú. Nem is kicsit. Mint kiderült, kedvence a Toblerone. A legnagyobb verzióját képes egy ültő helyében megenni. Ezt egyértelműen Adriantól örökölte, aki gyerekkorában a Mars csokival volt ugyanilyen szenvedélyes kapcsolatban. Meg is volt az eredménye, Dr. Roberts nem győzte betömködni a lyukas fogait.
William még a tejfogaival küzd, de ha majd rendes fogsora lesz remélem befejezi a csokizabálást.
Szóval William megkért, hogy hétvégére készítsek neki valami finomat.
De mégis mit szeretnél?-kérdeztem tőle
Mindegy, csak finom legyen!-válaszolta
Ilyen instrukciók után kénytelen voltam kicsit kifaggatni Adriant, hogy mi William kedvence. Így került a képbe a Toblerone. Mivel Tobleronét nem tudok készíteni otthon, ezért inkább hozzávalóként alkalmaztam, persze a dominanciát szem előtt tartva.
Fogtam egy
kalács receptet és elkészítettem a tésztát.
Majd kis darabokat téptem belőle, kilapítottam őket és szépen belecsomagoltam a Toblerone háromszögeket.
Utána már csak szép gombócokat kellett formázni belőlük, megkenni őket tej és tojás keverékével, azután megsütni.
A csoki megolvadt a sütés közben és jól átjárta a tésztát.
William elégedett volt vele, nagyon ízlett neki. Meg is kellett ígérnem, hogy ezentúl minden hétvégére sütök neki.
Jó étvágyat!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Traffic Counters
Tablet PC Store